BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 23, 2011

KENANGAN SILAM KU

Tak dpt ku mlupakn kenangn silam...susah & senang kita harungi bdua.....☆bsumpah stia hdup mati bsma..♥...shngga kperhujungnya...tgamak engkau mninggalkn driku dsaat aku memerlukn kasih sygmu...♥....★.... ♀kini ,, aku sndri mneruskn hdup ini bsama hati yg tlah engkau lukai...♥....myesalnya aku...★~^^,,[~.~!]..myintaii dirimuu kini aku sngsaraa...:ˇ~ˇ:..akibat pbuatan mu ituu..×,×..♥. !!
♂kini ,, engkau bhgiaa hdup dsampingnyaaa..mudahny aku kau lupakn...btapa skitnya ..pedihnyaaa...☆kau kata kau cintaa diaa..♥..! !mgapa diriku akhrnya mjd mgsaa dlm pcintaan!‰★#*$..…………♥ ! ♥ !
→♀←tpksaa lhaa aku sndri mgundurkn diri...demi kluargamu mgharapkn agar ku blalu pergi utk si dia pilihan hatimu...dgn rela ku lafazkn gud bye! !ku d0akn agar kau bhagia..& n setia pd cintaaMuu...ˇ.ˇ...⊙_⊙

0 comments: